پمپ ترمز لیفان X60

 پمپ ترمز لیفان X60 سیستم ترمز در اغلب خودروها مشابه هم هستند، قطعات سیستم ترمز خودرو در شکل زیر نشان داده شده ان

ادامه مطلبکمتر نشان دادن
پیشنهاد ویژه محدود
‎ریال16,300,000 بدون تخفیف ‎ریال17,500,000
گارانتی
  • گارانتي اصالت و سلامت فيزيکي کالا
کیفیت ساخت
  • اصلی
ناموجود
مرجع:
SS35400
نام تجاری:
توضیحات

پمپ ترمز لیفان X60

 

سیستم ترمز در اغلب خودروها مشابه هم هستند، قطعات سیستم ترمز خودرو در شکل زیر نشان داده شده اند:

- پدال ترمز و اهرم بندی آن

- بوستر ترمز

- پمپ اصلی ترمز

- روغن ترمز و مخزن آن

- شیلنک خلاء بوستر ترمز

- لوله های انتقال روغن ترمز به چرخها

- سیلندر (پمپ) ترمز چرخها

- لنت های ترمز

- دیسک ها و کاسه های ترمز چرخها

- اهرم و مکانیسم ترمز دستی

طرز کار سیستم ترمز

با فشار دادن پدال ترمز توسط راننده، نیروی اعمال شده به پدال، از طریق اهرم بندی پدال به پمپ اصلی ترمز منتقل می شود. اهرم بندی پدال بصورت افزایش قدرت طراحی شده و در نتیجه نیروی پای راننده افزایش یافته و به پمپ می رسد. – بین پمپ ترمز و اهرم پدال، بوستر قرار دارد که در ادامه توضیح داده می شود.

 

سپس روغن ترمز در پمپ فشرده می شود و از طریق لوله به سمت سیلندر ترمز چرخها منتقل می شود. روغنِ داخل پمپ ترمز، از طریق مخزن روغن ترمز تامین می شود.

پیستون های سیلندر ترمز، پشتِ لنتها چسبیده اند و لنتها در فاصله بسیار کمی از دیسک ترمز قرار دارند.

 

در ترمزهای کاسه ای (در برخی خودروها، ترمزهای عقب کاسه ای هستند)، لنتها در فاصله کمی از کاسه ترمز قرار دارند.

 

پس از آنکه فشار روغن به پیستون رسید، آنرا به حرکت در آورده و در نتیجه لنت ترمز به دیسک فشار می آورد (در ترمزهای کاسه ای به کاسه ترمز فشار می آورد).

اصطکاک بین لنت و دیسک، شتاب منفی ایجاد می کند و خودرو ترمز می گیرد.

با رها کردن پدال ترمز، عکس این فرآیند اتفاق می افتد و لنتها از دیسک ها فاصله می گیرند.

با وجود اینکه اهرم بندی پدال ترمز بصورت افزایش نیرو طراحی شده، نیرویی که به سیلندر ترمزها می رسد، برای نگاه داشتن جرم سنگین خودرو کافی نیست، از اینرو برای بدست آوردن نیروی ترمز بهتر، (شتاب منفی بیشتر) در تمامی خودروها بوستر ترمز وجود دارد.

بوستر ترمز، بصورت غیر مستقیم(از طریق شیلنک خلاء)، نیروی خود را از موتور دریافت می کند.

طرز کار بوستر ترمز

بوستر ترمز بین پمپ اصلی ترمز و پدال ترمز قرار دارد. وقتی که راننده پدال ترمز را فشار می دهد، نیروی پای او بصورت افزایش نیرو به بوستر ترمز می رسد، این جابجایی در محور بوستر، سوئیچی را فعال می کند و نیروی خلاء که در محفظه B ایجاد شده، به نیروی ترمز راننده اضافه شده و به پمپ اصلی ترمز می رسد. و بدین ترتیب نیروی ترمز راننده ده ها برابر بیشتر می گردد.

 

پمپ ترمز لیفان X60

چرا اگر موتور خودرو خاموش باشد راننده فقط یک یا دو بار می تواند نیروی ترمز خوبی را تجربه کند؟

علت آن است که در آخرین باری که خودرو روشن بوده، نیروی خلاء (مکش) در بوستر ذخیره شده و پس از خاموش شدن موتور، هنوز در آن وجود دارد. وقتیکه راننده پدال ترمز را فشار دهد، این نیروی ذخیره شده در بوستر برای 1 یا 2 بار ترمز کردن به کمک او خواهد آمد و سپس پدال ترمز سفت خواهد شد. از این پس فقط نیروی مکانیکی پای راننده است که به لنت ترمزها منتقل می شود و البته که کافی نیست و راننده ترمز خوبی را تجربه نخواهد کرد.

خرابی های سیستم ترمز خودرو، علائم و علت آنها

1- نا مرغوب بودن لنتهای ترمز

در صورت پایین بودن کیفیت لنتهای ترمز یک یا ترکیبی از موارد زیر اتفاق خواهد افتاد:

- در لحظه ترمز گیری صدای سوت یا خِرخِر از چرخها شنیده خواهد شد.

- قدرت ترمز گیری کمتر از حالت عادی خواهد بود.

2- نا مرغوب بودن روغن ترمز | پمپ ترمز لیفان X60

نیروی ترمز از طریق روغن ترمز به لنتها منتقل می شود، روغن ترمز به دو شکل زیر می تواند باعث ضعیف شدن نیروی ترمز گیری شود:

i- روغن ترمزی که توسط کارخانه سازنده پیشنهاد شده استفاده نشود (در کلیه خودروها یا روغن ترمز آبی استفاده می شود و یا زرد).

 

ii- روغن ترمز در اثر کارکرد زیاد، و خصوصا داغ شدنِ بیش از حد (در اثر ترمز گیری شدید و مداوم در سرازیری ها) رطوبت جذب کرده و دیگر کارایی لازم را ندارد.

کمپانی های خودور سازی تعویض روغن ترمز را هر 40 هزار کیلومتر یکبار توصیه می کنند.

وقتی لنتهای ترمز و روغن ترمز بیش از حد داغ شوند، کارایی ترمز بمراتب کاهش می یابد، به همین دلیل است که رانندگان با تجربه در سرازیری ها از دنده سنگین استفاده می کنند تا مجبور به استفاده مکرر از ترمز نشوند.

به همین منظور، در خودروهای اتوماتیک نیز نرم افزار گیربکس اتوماتیک طوری طراحی شده که وقتی راننده پدال گاز را فشار ندهد، دنده افزایش نمی یابد.

3- خراب شدن بوستر ترمز | پمپ ترمز لیفان X60

بوستر ترمز در واقع نوعی نیروی کمکی برای ترمزگیری راننده ایجاد می کند و خرابی آن شامل نشت هوا از طریق شیلنک خلاء، و یا سوراخ شدن دیافراگم داخلی، و یا نشت هوا از پِرس دور بوستر اتفاق می افتد، که در همه این موارد نیروی کمکی برای ترمز گیری کمتر می شود و یا وجود نخواهد داشت. در این حالتها اصطلاحا ترمز چوب می شود. یعنی با وجود روشن بودن موتور خودرو، پدال ترمز زیر پا سفت است و بسختی فشرده می شود.

روش تست بوستر ترمز: در حالتی که موتور خودرو خاموش است، پا را روی پدال ترمز فشار می دهیم و بعد استارت می زنیم، در صورتیکه بوستر سالم باشد، باید پدال 2 یا 3 سانتی متر پایین برود.

4- خرابی پمپ ترمز – هوا گرفتن سیستم ترمز

اگر قطعات لاستیکیِ داخل پمپ ترمز خراب شوند، در هدایت روغن ترمز اختلال ایجاد می شود و اصطلاحا فشار روغن از کنار قطعات فرار می کند. در این مواقع، هنگام ترمز گیری پدال ترمز پایینتر از حالت عادی می رود و گیرایی ترمز ضعیف است، و یا اصلا گیرایی ندارد.

اگر به هر دلیلی سطح روغن ترمز در مخزن آن از مقدار خاصی کمتر شود، بجای روغن ترمز، هوا وارد سیستم ترمز می شود و متعاقبا گیرایی ترمز ضعیف خواهد شد.

5- نشت روغن از سیلندر ترمز

در صورتیکه روغن ترمز از سیلندرهای ترمز نشت کند، پس از باز کردن چرخها براحتی قابل مشاهده خواهد بود که این ایراد به 3 صورت زیر نیروی ترمز را ضعیف می کند:

i- در صورت ادامه دار بودن نشتی، سطح روغن ترمز در مخزن آن کم می شود و پس از پایین آمدن سطح آن از مقدار خاصی، بجای روغن ترمز، هوا وارد سیستم ترمز می شود و متعاقبا گیرایی ترمز ضعیف خواهد شد.

ii- بخشی از روغن ترمز از سیلندرها فرار می کند و در نتیجه نیروی حداکثری ترمز، به سیلندرها و در نهایت لنتها وارد نخواهد شد.

iii- اگر سطح لنتها و دیسک ترمز به روغن ترمز نشت شده آغشته شود، اصطکاک بین لنتها و دیسک کمتر شده و نیروی ترمز کاهش خواهد یافت.

6- کشیدن فرمان به یک طرف در هنگام ترمز گیری

اگر به هر دلیلی، نیروی ترمز به صورت متعادل (مساوی) به چرخهای چپ و راست در محور جلو یا عقب تقسیم نشود، فرمان به سمتی کشیده می شود که ترمز در آن طرف قویتر است.

این حالت معمولا به یک یا ترکیبی از علتهای زیر اتفاق می افتد:

- پیستون در سیلندر ترمز در یکی از چرخها گیرپاژ کرده باشد و نیروی ترمز را بدرستی منتقل نمی کند

- دیسک ترمز در یکی از چرخها چرب شده و اصطکاک خوبی ندارد

- مسیر انتقال روغن ترمز برای یکی از چرخها کیپ شده است

7- تنظیم نبودن ریگلاژ ترمز دستی

ریگلاژ ترمز دستی در مقدار پایین رفتن پدال ترمز موثر است و در صورت نادرست بودن آن، پدال ترمز بیش از حد پایین می رود.

سیستم ترمز در خودرو از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است و هر گونه تعمیر و عیب یابی آن می بایست توسط نیروی متخصص و با تجربه صورت گیرد.

  

اهمیت توجه به روغن ترمز | پمپ ترمز لیفان X60

بدون شک سیستم ترمز هر خودرو و وسیله نقلیه را می توان به عنوان یکی از مهمترین قسمت های آن نام برد که وظیفه سنگین ایمنی سرنشینان را بر عهده دارد. انجام صحیح این وظیفه و عملکرد سیستم ترمز بستگی شدیدی به مایع ترمز (روغن ترمز) درون آن دارد.

روغن ترمز یا مایع ترمز، سیالی است که وظیفه انتقال فشار از پمپ ترمز به بوستر و لنت ترمز را بر عهده دارد. این مایع بدلیل خصلت عملکرد خود باید دارای حداقل تراکم پذیری باشد. به راحتی در آب حل میشود. رنگ را به سرعت از بین میبرد و قابلیت جذب رطوبت دارد

روغن ترمز که بر پایه گلیکول تولید می شود و از خاصیت تراکم ناپذیری و نقطه جوش بالایی برخوردار است و اخیرا با پایه سیلیکونی نیز تولید شده است که البته با این که خواص آن نسبت به پایه گلیکول بهبود یافته است .

طبقه بندی روغن های ترمز توسط معیارهای تعیین شده از طرف دپارتمان حمل و نقل ایالات متحده انجام می گیرد. این طبقه بندی، روغن های ترمز را به دسته های DOT3، DOT4 و DOT5 تقسیم می کند. روغن ترمز های DOT3 و DOT4، روغن های بر پایه ی گلیکول می باشد که توانایی جذب آب را دارد. روغن ترمز DOT5 یک روغن پایه ی سیلیکونی بوده و فاقد توانایی جذب آب است.

به توصیه کارشناسان و سازندگان خودرو در صورت زندگی و تردد خودروی شما در آب و هوایی مانند شهر تهران،روغن ترمز خودرو می بایست هر دو سال یک بار یا با طی هر ۴۰ تا ۵۰ هزار کیلومتر اقدام تعویض گردد و در صورت تردد زندگی در مناطق شرجی و مرطوب مانند شهرهای شمالی، ضروریست روغن ترمز خودرو هر سال یکبار و یا هر ۲۰تا ۲۵ هزار کیلومتر تعویض شود.

نحوه تشخیص زمان تعویض

خیلی راحت و با چشم می توان تشخیص داد که روغن ترمز اشباع شده. روغن ترمز تازه بسیار شفاف است اما روغن اشباع شده کدر به نظر می آید.

هیچگاه چند مارک مختلف روغن ترمز را با هم ترکیب نکنید.

از ریختن روغن های هیدرولیک و روغن موتور یا هر ماده ی دیگری در سیستم اجتناب کنید زیرا به سرعت به سیستم ترمز آسیب میزند و همچنین به خاطر نداشتن خواص روغن ترمز عملکرد خوبی نخواهد داشت.

همیشه سعی کنید از روغن ترمز تازه و نو برای پر کردن روغن ترمز استفاده کنید و سعی کنید به مقدار مورد نیاز و در قوطی هایی با حجم کم خریداری کنید زیرا روغن ترمزی که برای مدتی در معرض هوا قرار گرقته باشد اشباع شده و خاصیت خود را از دست میدهد.

.از روغن ترمزهایی که مدت طولانی در جایی نگه داری شده است نیز استفاده نکنید.

.پس از هر بار تعویض روغن ترمز حتما سیستم ترمز را برای امنیت خود هواگیری کنید .

 

سیستم ترمز در اغلب خودروها مشابه هم هستند، قطعات سیستم ترمز خودرو در شکل زیر نشان داده شده اند:

قطعات سیستم ترمز

 

- پدال ترمز و اهرم بندی آن

 

- بوستر ترمز

 

- پمپ اصلی ترمز

 

- روغن ترمز و مخزن آن

 

- شیلنک خلاء بوستر ترمز

 

- لوله های انتقال روغن ترمز به چرخها

 

- سیلندر (پمپ) ترمز چرخها

 

- لنت های ترمز

 

- دیسک ها و کاسه های ترمز چرخها

 

- اهرم و مکانیسم ترمز دستی

طرز کار سیستم ترمز

 

با فشار دادن پدال ترمز توسط راننده، نیروی اعمال شده به پدال، از طریق اهرم بندی پدال به پمپ اصلی ترمز منتقل می شود. اهرم بندی پدال بصورت افزایش قدرت طراحی شده و در نتیجه نیروی پای راننده افزایش یافته و به پمپ می رسد. – بین پمپ ترمز و اهرم پدال، بوستر قرار دارد که در ادامه توضیح داده می شود.

طرز کار سیستم ترمز

 

سپس روغن ترمز در پمپ فشرده می شود و از طریق لوله به سمت سیلندر ترمز چرخها منتقل می شود. روغنِ داخل پمپ ترمز، از طریق مخزن روغن ترمز تامین می شود.

 

پیستون های سیلندر ترمز، پشتِ لنتها چسبیده اند و لنتها در فاصله بسیار کمی از دیسک ترمز قرار دارند.

طرز کار سیستم ترمز دیسکی

 

در ترمزهای کاسه ای (در برخی خودروها، ترمزهای عقب کاسه ای هستند)، لنتها در فاصله کمی از کاسه ترمز قرار دارند.

طرز کار سیستم ترمز کاسه ای

 

پس از آنکه فشار روغن به پیستون رسید، آنرا به حرکت در آورده و در نتیجه لنت ترمز به دیسک فشار می آورد (در ترمزهای کاسه ای به کاسه ترمز فشار می آورد).

 

اصطکاک بین لنت و دیسک، شتاب منفی ایجاد می کند و خودرو ترمز می گیرد.

 

با رها کردن پدال ترمز، عکس این فرآیند اتفاق می افتد و لنتها از دیسک ها فاصله می گیرند.

 

با وجود اینکه اهرم بندی پدال ترمز بصورت افزایش نیرو طراحی شده، نیرویی که به سیلندر ترمزها می رسد، برای نگاه داشتن جرم سنگین خودرو کافی نیست، از اینرو برای بدست آوردن نیروی ترمز بهتر، (شتاب منفی بیشتر) در تمامی خودروها بوستر ترمز وجود دارد.

 

بوستر ترمز، بصورت غیر مستقیم(از طریق شیلنک خلاء)، نیروی خود را از موتور دریافت می کند.

طرز کار بوستر ترمز

 

بوستر ترمز بین پمپ اصلی ترمز و پدال ترمز قرار دارد. وقتی که راننده پدال ترمز را فشار می دهد، نیروی پای او بصورت افزایش نیرو به بوستر ترمز می رسد، این جابجایی در محور بوستر، سوئیچی را فعال می کند و نیروی خلاء که در محفظه B ایجاد شده، به نیروی ترمز راننده اضافه شده و به پمپ اصلی ترمز می رسد. و بدین ترتیب نیروی ترمز راننده ده ها برابر بیشتر می گردد.

طرز کار بوستر ترمز

 

چرا اگر موتور خودرو خاموش باشد راننده فقط یک یا دو بار می تواند نیروی ترمز خوبی را تجربه کند؟

 

علت آن است که در آخرین باری که خودرو روشن بوده، نیروی خلاء (مکش) در بوستر ذخیره شده و پس از خاموش شدن موتور، هنوز در آن وجود دارد. وقتیکه راننده پدال ترمز را فشار دهد، این نیروی ذخیره شده در بوستر برای 1 یا 2 بار ترمز کردن به کمک او خواهد آمد و سپس پدال ترمز سفت خواهد شد. از این پس فقط نیروی مکانیکی پای راننده است که به لنت ترمزها منتقل می شود و البته که کافی نیست و راننده ترمز خوبی را تجربه نخواهد کرد.

خرابی های سیستم ترمز خودرو، علائم و علت آنها

 

1- نا مرغوب بودن لنتهای ترمز

 

در صورت پایین بودن کیفیت لنتهای ترمز یک یا ترکیبی از موارد زیر اتفاق خواهد افتاد:

 

- در لحظه ترمز گیری صدای سوت یا خِرخِر از چرخها شنیده خواهد شد.

 

- قدرت ترمز گیری کمتر از حالت عادی خواهد بود.

 

2- نا مرغوب بودن روغن ترمز

 

نیروی ترمز از طریق روغن ترمز به لنتها منتقل می شود، روغن ترمز به دو شکل زیر می تواند باعث ضعیف شدن نیروی ترمز گیری شود:

 

i- روغن ترمزی که توسط کارخانه سازنده پیشنهاد شده استفاده نشود (در کلیه خودروها یا روغن ترمز آبی استفاده می شود و یا زرد).

روغن ترمز

 

ii- روغن ترمز در اثر کارکرد زیاد، و خصوصا داغ شدنِ بیش از حد (در اثر ترمز گیری شدید و مداوم در سرازیری ها) رطوبت جذب کرده و دیگر کارایی لازم را ندارد.

 

کمپانی های خودور سازی تعویض روغن ترمز را هر 40 هزار کیلومتر یکبار توصیه می کنند.

 

وقتی لنتهای ترمز و روغن ترمز بیش از حد داغ شوند، کارایی ترمز بمراتب کاهش می یابد، به همین دلیل است که رانندگان با تجربه در سرازیری ها از دنده سنگین استفاده می کنند تا مجبور به استفاده مکرر از ترمز نشوند.

 

به همین منظور، در خودروهای اتوماتیک نیز نرم افزار گیربکس اتوماتیک طوری طراحی شده که وقتی راننده پدال گاز را فشار ندهد، دنده افزایش نمی یابد.

 

3- خراب شدن بوستر ترمز

 

بوستر ترمز در واقع نوعی نیروی کمکی برای ترمزگیری راننده ایجاد می کند و خرابی آن شامل نشت هوا از طریق شیلنک خلاء، و یا سوراخ شدن دیافراگم داخلی، و یا نشت هوا از پِرس دور بوستر اتفاق می افتد، که در همه این موارد نیروی کمکی برای ترمز گیری کمتر می شود و یا وجود نخواهد داشت. در این حالتها اصطلاحا ترمز چوب می شود. یعنی با وجود روشن بودن موتور خودرو، پدال ترمز زیر پا سفت است و بسختی فشرده می شود.

 

روش تست بوستر ترمز: در حالتی که موتور خودرو خاموش است، پا را روی پدال ترمز فشار می دهیم و بعد استارت می زنیم، در صورتیکه بوستر سالم باشد، باید پدال 2 یا 3 سانتی متر پایین برود.

 

4- خرابی پمپ ترمز – هوا گرفتن سیستم ترمز

 

اگر قطعات لاستیکیِ داخل پمپ ترمز خراب شوند، در هدایت روغن ترمز اختلال ایجاد می شود و اصطلاحا فشار روغن از کنار قطعات فرار می کند. در این مواقع، هنگام ترمز گیری پدال ترمز پایینتر از حالت عادی می رود و گیرایی ترمز ضعیف است، و یا اصلا گیرایی ندارد.

اگر به هر دلیلی سطح روغن ترمز در مخزن آن از مقدار خاصی کمتر شود، بجای روغن ترمز، هوا وارد سیستم ترمز می شود و متعاقبا گیرایی ترمز ضعیف خواهد شد.

 

5- نشت روغن از سیلندر ترمز

 

در صورتیکه روغن ترمز از سیلندرهای ترمز نشت کند، پس از باز کردن چرخها براحتی قابل مشاهده خواهد بود که این ایراد به 3 صورت زیر نیروی ترمز را ضعیف می کند:

 

i- در صورت ادامه دار بودن نشتی، سطح روغن ترمز در مخزن آن کم می شود و پس از پایین آمدن سطح آن از مقدار خاصی، بجای روغن ترمز، هوا وارد سیستم ترمز می شود و متعاقبا گیرایی ترمز ضعیف خواهد شد.

 

ii- بخشی از روغن ترمز از سیلندرها فرار می کند و در نتیجه نیروی حداکثری ترمز، به سیلندرها و در نهایت لنتها وارد نخواهد شد.

 

iii- اگر سطح لنتها و دیسک ترمز به روغن ترمز نشت شده آغشته شود، اصطکاک بین لنتها و دیسک کمتر شده و نیروی ترمز کاهش خواهد یافت.

 

6- کشیدن فرمان به یک طرف در هنگام ترمز گیری

 

اگر به هر دلیلی، نیروی ترمز به صورت متعادل (مساوی) به چرخهای چپ و راست در محور جلو یا عقب تقسیم نشود، فرمان به سمتی کشیده می شود که ترمز در آن طرف قویتر است.

 

این حالت معمولا به یک یا ترکیبی از علتهای زیر اتفاق می افتد:

 

- پیستون در سیلندر ترمز در یکی از چرخها گیرپاژ کرده باشد و نیروی ترمز را بدرستی منتقل نمی کند

 

- دیسک ترمز در یکی از چرخها چرب شده و اصطکاک خوبی ندارد

 

- مسیر انتقال روغن ترمز برای یکی از چرخها کیپ شده است

 

7- تنظیم نبودن ریگلاژ ترمز دستی

 

ریگلاژ ترمز دستی در مقدار پایین رفتن پدال ترمز موثر است و در صورت نادرست بودن آن، پدال ترمز بیش از حد پایین می رود.

 

سیستم ترمز در خودرو از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است و هر گونه تعمیر و عیب یابی آن می بایست توسط نیروی متخصص و با تجربه صورت گیرد.

ادامه مطلبکمتر نشان دادن
جزئیات محصول
SS35400

مشخصات

ترکیب
فلز،پلاستیک
مقاوم در برابر آب
بله
نوع
شرکتی
ضریب مصرف
ضریب مصرف برای هر خودرو 1 عدد
کشور سازنده
چین
تعداد در بسته بندي
یک عدد
قابليت تعمير
دارد
شرایط گارانتی
گارانتي اصالت و سلامت فيزيکي کالا
قطعات نصب
ندارد
اقلام همراه
ندارد
نام خودروساز
کرمان موتور،لیفان موتور
برند کالا
NYDK
نظرات
بدون نظر
کالاهای مرتبط
هادی پارت | بلبرینگ کلاچ لیفان X60 جدید | لوازم یدکی لیفان هادی پارت | بلبرینگ کلاچ لیفان X60 جدید | لوازم یدکی لیفان
پیشنهاد ویژه مدت محدود
‎ریال17,650,000 ‎ریال18,500,000

بلبرینگ کلاچ لیفان X60 جدید

بلبرينگ كلاچ مذكور فقط براي گيربكس هاي جديد X60  (به اصطلاح گيربكس هيلمني) قابل استفاده است و در  گيربكس هاي قديم استفاده نمي گردد.

هادی پارت | بالشتک زنجیر تایم لیفان ایکس 60 | لوازم یدکی لیفان هادی پارت | بالشتک زنجیر تایم لیفان ایکس 60 | لوازم یدکی لیفان
جدید
پیشنهاد ویژه محدود
‎ریال9,000,000 ‎ریال9,500,000

بالشتک زنجیر تایم لیفان ایکس 60

قطعه بالشتک زنجیر تایم لیفان ایکس 60 از محصولات تولیدی لیفان (Lifan)  می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی هادی پارت به صورت فروش آنلاین ارائه می گردد.

بالشتک زنجیر تایم لیفان ایکس 60

هادی پارت | زنجیر تایم لیفان ایکس 60 | لوازم یدکی لیفان هادی پارت | زنجیر تایم لیفان ایکس 60 | لوازم یدکی لیفان
جدید
پیشنهاد ویژه محدود
‎ریال8,000,000 ‎ریال8,500,000

زنجیر تایم لیفان ایکس 60

قطعه زنجیر تایم لیفان ایکس 60 از محصولات تولیدی لیفان (Lifan)  می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی هادی پارت به صورت فروش آنلاین ارائه می گردد.

زنجیر تایم لیفان ایکس 60

هادی پارت | کیت زنجیر تایم لیفان ایکس 60 | لوازم یدکی لیفان هادی پارت | کیت زنجیر تایم لیفان ایکس 60 | لوازم یدکی لیفان
جدید
پیشنهاد ویژه محدود
‎ریال19,500,000 ‎ریال20,000,000

کیت زنجیر تایم لیفان ایکس 60

قطعه کیت زنجیر تایم لیفان ایکس 60 از محصولات تولیدی لیفان (Lifan)  می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی هادی پارت به صورت فروش آنلاین ارائه می گردد.

کیت زنجیر تایم لیفان ایکس 60

هادی پارت | پوسته گیربکس کلاچ لیفان ایکس 60 جدید | لوازم یدکی لیفان هادی پارت | پوسته گیربکس کلاچ لیفان ایکس 60 جدید | لوازم یدکی لیفان
پیشنهاد ویژه مدت محدود
‎ریال45,000,000 ‎ریال47,500,000

پوسته گیربکس کلاچ لیفان ایکس 60 جدید

پوسته گیربکس لیفان ایکس 60 جدید

اصلی ترین وظیفه پوسته گیربکس کلاچ لیفان ایکس 60 جدید و چرخ دنده داخل آن تعدیل یا تنظیم دور چرخ ها هنگام دور زدن یا حرکت در میدان ها می باشد.

هادی پارت | پوسته گیربکس دیفرانسیل لیفان ایکس 60 جدید | لوازم یدکی لیفان هادی پارت | پوسته گیربکس دیفرانسیل لیفان ایکس 60 جدید | لوازم یدکی لیفان
پیشنهاد ویژه مدت محدود
‎ریال35,000,000 ‎ریال37,500,000

پوسته گیربکس دیفرانسیل لیفان ایکس 60 جدید

پوسته گیربکس لیفان ایکس 60 جدید

اصلی ترین وظیفه پوسته گیربکس دیفرانسیل لیفان ایکس 60 جدید و چرخ دنده داخل آن تعدیل یا تنظیم دور چرخ ها هنگام دور زدن یا حرکت در میدان ها می باشد.

منو

فهرست

اشتراک گذاری