خوش آمدید
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد

هوزینگ دیفرانسیل لیفان X60

هوزینگ دیفرانسیل لیفان X60 دنده هیلمنی

هوزینگ دیفرانسیل یا کله گاوی لیفان X60

اصلی ترین وظیفه هوزینگ دیفرانسیل لیفان X60 و چرخ دنده داخل آن تعدیل یا تنظیم دور چرخ ها هنگام دور زدن یا حرکت در میدان ها می باشد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

گارانتی
  • گارانتي اصالت و سلامت فيزيکي کالا
کیفیت ساخت
  • اصلی
مرجع:
L5MF25A1-2303310A
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
توضیحات

هوزینگ دیفرانسیل لیفان X60 (دنده هیلمنی)

هوزینگ دیفرانسیل یا کله گاوی لیفان X60 (گیربکس جدید)

اصلی ترین وظیفه هوزینگ دیفرانسیل لیفان X60 و چرخ دنده داخل آن تعدیل یا تنظیم دور چرخ ها هنگام دور زدن یا حرکت در میدان ها می باشد.

در مواقعی که اتومبیل به صورت مستقیم حرکت می کند چرخ ها با دور مساوی دوران می کنند اما هنگامی که در میادین یا کلا در مسیر های منحنی شکل حرکت می کندچرخ های قوس خارجی میدان مسافت بیشتری طی می کنند و چرخ های قوس داخلی میدان مسافت کمتری را طی می کنند. در صورتی که هر دو چرخ به کمک یک محور به همدیگر متصل باشند ، چرخ ها هنگام دور زدن روی زمین کشیده می شوند و سایش زیاد لاستیک و انحراف اتومبیل رخ می دهد. به همین دلیل محور محرک را به دو قسمت تقسیم می کنند و هر یک را پلوس می نامند، بدین ترتیب گردش نامساوی چرخ ها مقدور می شود لذا برای اینکه بتوان هر دو پلوس را به کمک یک گاردن به حرکت درآورد آن ها را به کمک “جعبه هوزینگ دفرنسیال لیفان” به همدیگر متصل می کنند به این صورت که در دیفرانسیل پینیون ، کرنویل را به حرکت در می آورد و به این ترتیب “هوزینگ دیفرنسیال لیفان X60” که به کرانویل متصل است به حرکت درمی آید.

در جعبه هوزینگ دیفرانسیل لیفان X60 ، در انتهای هر پلوس یک چرخ دنده مخروطی به نام دنده پلوس قرار دارد که این دنده ها به کمک دو دنده دیگر که آن ها را دنده هرزگرد (ساتلیت) می گویند به یکدیگر مربوط می سازد.دنده های هرز گرد روی محور خود ازاد هستند و می توانند در مواقع لزوم حول ان دوران نمایند مسیر انتقال نیرو از جمله هوزینگ به محور دنده ها هرز گرد و از انها به دنده های پلوس و بالاخره به پلوس ها و چرخ صورت می گیرد هنگام حرکت مستقیم پلوس ها ودر نتیجه هر دو چرخ دارای دور یکسان هستند  هرز گردها حول خود  دوران  ندارند و همراه جعبه  هوزینگ به  حرکت گردشی  خود  ادامه می دهند و عمل اتصال بین پلوس ها جعبه دنده هوزینگ به حرکت گردشی خود ادامه می دهند و عمل اتصال بین پلوس و جعبه هوزینگ انجام می دهند و در نتیجه فقط انتقال نیرو به دنده پلوس را انجام می دهند به این ترتیب:


هوزینگ دیفرانسیل لیفان X60 | لوازم یدکی لیفان | نوین پارت


۱- هوزینگ      ۲- واشر مسی      ۳- دنده پلوس    ۴- هرز گرد     ۵- دنده پلوس    ۶- کرانویل

هنگام  دور زدن یا طی نمودن مسیرهای منحنی چرخ داخلی  چون مسیر  کوتاه تری را طی  می کند  باید دور کمتری نسبت به چرخ خارجی بزند در این حال هرز گرد مربوط به دنده پلوس چون نمی تواند  تمامی دنده  را  دور جعبه دنده  هوزینگ دیفرانسیل لیفان X60 منتقل کند سرعتش کم  می شود و در نتیجه روی  ان  لغزیده  و بنابراین حول محور خود به دوران در می ایند ، این حرکت اضافی به دنده پلوس دیگر منتقل شده و ان را با دور بیشتری می گرداند. چرخ خارجی دور بیشتری و مسافت بیشتری را طی می کند .دنده هرز گرد صرفاٌ هنگام دور زدن و مسیر های منحنی نمی باشد بلکه در مواقعی که به نحوی اصطکاک بین دو چرخ متفاوت باشد یا بار یکی از  لاستیکها  از دیگری کمتر باشد وارد عمل می گردد بطور مثال هرگاه چرخی در سطح متفاوت زمین یخ زده قرار گیرد و چرخ دیگر در سطح خشک در این حال چرخ با اصطکاک کم تا دو برابر دور جعبه هوزینگ  می گردد در حالی که چرخ دیگر حرکتی ندارد و در این حال وسیله نقلیه قدرت حرکت را نخواهد داشت  برای این گونه موارد در بعضی از وسایل نقلیه سنگین از قفل کن دیفرانسیل استفاده می کنند قفل کن دیفرانسیل دو پلوس را با یکدیگر یک پارچه می کند و اتومبیل را در مکان برفی و غیره ممکن می سازد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
L5MF25A1-2303310A

مشخصات

محل نصب
گیربکس خودرو
مناسب برای
لیفان x60 (دنده هیلمنی)
نوع
شرکتی(اصلی)
توضيحات مدل خودروها
لیفان ایکس 60 (دنده آرژانتینی)،لیفان X60 گیربکس جدید
کشور سازنده
چین
شرایط گارانتی
گارانتي اصالت و سلامت فيزيکي کالا
قطعات نصب
ندارد
اقلام همراه
ندارد
نام خودروساز
کرمان موتور،لیفان موتور
برند کالا
LIFAN MOTOR

مرجع خاص

ean13
0525123033105
upc
525123033105
نظرات
بدون نظر

منو

فهرست

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم