خوش آمدید
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

لنت ترمز جلو لیفان 820

6,000,000 ریال بدون تخفیف 6,500,000 ریال
گارانتی
  • گارانتي اصالت و سلامت فيزيکي کالا
ناموجود

لنت ترمز جلو لیفان 820

 از محصولات تولیدی کمپانی لیفان (LIFAN MOTOR)  می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی نوین پارت به صورت فروش آنلاین ارائه می گردد.

ادامه مطلبکمتر نشان دادن
مرجع:
SG35001
نام تجاری:
توضیحات

لنت ترمز جلو لیفان 820

حاوی یک دست کامل لنت ترمز برای دو چرخ جلو خودروی.

لنت ترمز قسمتی از سیستم ترمز وسایل نقلیه‌است که با به وجود آوردن اصطکاک با کاسه ترمز باعث شتاب منفی در خودرو می‌شود. قدرت این سیستم معمولاً ۱۰ برابر قدرت موتور و حتی بیشتر می‌باشد. برای متوقف ساختن خودرویی با وزن یک تن که با سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت در حرکت است توانی به میزان ۱۵۰ کیلووات مورد نیاز است. این توان به صورت انرژی حرارتی (که در برخی نقاط از لنت ترمز دمای آن به ۳۰۰الی ۸۰۰ درجه سانتیگراد می‌رسد) دفع می‌شود.

لنت وظیفه دارد با تولید نیروی اصطکاکی مناسب انرژی جنبشی چرخ متحرکی را که تحت تاثیر نیروی موتور می‌باشد را گرفته و به انرژی حرارتی تبدیل کند. و سپس انرژی حرارتی را در فضا پخش نماید که با این عمل اتومبیل از حالت حرکت به حالت سکون و یا از سرعت آن کاسته می‌شود.

لنت باید ضریب اصطکاکی بالا و پایدار داشته و با تغییرات درجه حرارت خاصیت خود را از دست ندهد و همچنین باید در مقابل سائیدگی استحکام داشته و کاسه ترمز را خراش ندهد.

لنت ترمز در سال ۱۹۰۲ توسط فردریک لنکستر اختراع شد.

قیمت لنت ترمز جلو لیفان 820

نگاهی کوتاه به محتویات یک لنت ترمز می اندازیم . به صورت کلی ، تمام کمپانی ها ی خودرو سازی از یک نوع مواد مشابه در ساخت لنت های خود استفاده می کنند . لنت ها اصولا از الیاف ( Fibers ) ، پرکننده ها ( Filers) اصلاح کننده های اصطکاک ( Friction Modifires) و رزین های اتصال دهنده ( Resin Binders) ساخته شده اند نوع مواد بکار رفته و در صد استفاده از آنها در هر بخش تبدیل به اسرار شرکت ها و فاکتورهای برتری آنها نسبت به یکدیگر گشته است .

الیاف جزیی از لنت است که استقامت ( Strength ) را برای لنت بوجود می آورد . بطور مثال در لنتهای نیمه متالیک بندیکس از آهن اسفنجی ( Sponge Iron ) که توسط خود بندیکس اختراع شده به عنوان الیاف استفاده میشود . الیاف بدون آزبست و نشاءت گرفته از مواد آلی (Nao ) موادی هستند که در ساخت الیاف طبیعی و مصنوعی بکار رفته در لنت مورد مصرف قرار می گیرند.

پر کننده ها برای بالا بردن مقاومت لنت ها در برابر خوردگی و سایش به کار می روند . این مواد می توانند از دامنه وسیعی از مواد طبیعی و معدنی تهیه شده باشند . پودرهای انواع فلزات ، پودرهای اکسید اکثر فلزات و پودرهای سرامیک برای بالا بردن مقاومت سایشی انواع لنت در دماهای بالا و از دست ندادن خواص اصطکاکی لنت در دماهای بالا در ساخت انواع لنت مورد مصرف قرار می گیرند .

اصلاح کنندگان اصطکاک ، مقدار کمی و زیادی اصطکاک لنت ها را بر اساس مورد استفاده آنها تنظیم میکنند.

آلومینیوم ، روی ، سولفات فلزات و گرافیت به عنوان این اصلاح کنندها بکار می روند .

رزین های اتصال دهنده مواد بسیار مهمی بوده و نقش حیاتی در ساختار لنت دارند . تمام مواد تشکیل دهنده لنت در صورت بکار بردن رزین بد در فشار و دماهای بالای ترمز گیری از هم جدا و متلاشی خواهند شد.

آنها می بایست از کیفیت خوب برای برقراری سطح تماس مناسب لنت ها بر خوردار باشند این رزین ها اغلب از پلیمرهای نفتی یا فنل ها ساخته شده اند . ولی در رزین های شرکت بندیکس از نوعی روغن پوست بادام هندی و اسیدهای فنلیک استفاده می شود .

این نوع رزین دارای خواص گرمایی بالا بوده و با بالا رفتن دما خاصیت سفت شوندگی دارند . همانطور که پیداست هر ماده خوبی قیمت خوبی هم خواهد داشت . استفاده از رزین های آلی با خواص عالی از عوامل گران شدن قیمت لنت می باشد.

فروش لنت ترمز جلو لیفان 820

 

ادامه مطلبکمتر نشان دادن
جزئیات محصول
SG35001

مشخصات

ترکیب
فلز
مناسب برای
لیفان 820
شماره فنی
SG35001
مقاوم در برابر آب
بله
نوع
کپی(مشابه اصلی)
ضریب مصرف
ضریب مصرف برای هر خودرو 4 عدد
توضيحات مدل خودروها
مناسب خودرو لیفان 820
کشور سازنده
چین
تعداد در بسته بندي
4 عدد
قابليت تعمير
ندارد
شرایط گارانتی
گارانتي اصالت و سلامت فيزيکي کالا
قطعات نصب
ندارد
اقلام همراه
ندارد
نام خودروساز
کرمان موتور،لیفان موتور
نظرات
بدون نظر

نظر بدهید

  • قیمت:
  • پیشنهاد به دیگران:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
شما هم ممکن است علاقه داشته باشید
14,700,000 ریال 17,500,000 ریال
هوزینگ دیفرانسیل لیفان X60 دنده هیلمنی هوزینگ دیفرانسیل یا کله گاوی لیفان X60 اصلی ترین وظیفه هوزینگ دیفرانسیل لیفان X60 و چرخ دنده داخل آن تعدیل یا تنظیم دور چرخ ها هنگام دور زدن یا حرکت در میدان ها می باشد.

منو

فهرست

اشتراک گذاری